Saturday, January 22, 2011

biLa kitA saYang seSeoRang..

bila kita syg seseorang..bila kita call dia dan dia mcm nak taknak ckp dgn kita..hati kita kata takpelah maybe dia ngantuk or penat..bila kita syg seseorang kita sms dia..dia kkdg balas dan kkdg tak..hati kita kata takpe..maybe dia busy..


bila kita syg seseorang dan kita selalu tunggu dia on9..tapi bila dia on9 dia buat tak nampak kita..hati kata takpe maybe dia tak perasan kita ada..


bila kita syg seseorang bila dia buat kita nangis..hati kita kata takpe..maybe dia tgh tension dgn masalah dia..bila kita syg seseorang dan dia buat tak tau je..hati kita kata dia saja je buat tak tau dia malu agaknya nak mengaku.


bila kita syg seseorang kita tunggu dia berjam-jam dan bila dia muncul maaf pun dia tak pinta..hati kata takpe..berjam-jam tak lama sebab yang kita tunggu tu dia..


bila kita syg seseorang dan dia lukakan hati kita dan buat kita nangis..hati tetap jugak kata takpe....selagi mata ini mampu menangis untuk awak maknanya awak masih di hati saya.....


bila kita syg seseorang dan tiada lagi tangisan untuk dia..itu bermakna hati kita telah jauh dari padanya dan tiba saat kita untuk berlalu dari dia.................

No comments: