Sunday, December 9, 2012

My KoReaN DRaMa LiSt..


My KoReaN DRaMa LiSt..

Assalammualaikum..
Sape sini minat tengok Drama Korea..hahaha me too..however aku hanya minat drama Korea saja..K-Pop aku x berapa layan..ntahla aku x leh masuk dengan music K-pop nih..tapi kalau drama aku layan laa..n also lagu2 dlm drama yg aku tengok..ada la beberapa lagu yg aku suka..tapi lagu tuh semuanya sountrack drama tuh laa haha..aku ni bollywood pun aku layan haha..tapi walaupun begitu aku tetap sokong lagu2,drama2 dan filem tempatan okey..okey berbalik pada drama Korea..awalnya aku biasa jer..first drama korea yg aku tengok adalah cite Autumn in My Heart..aku tengok cite nih pun atas desakan dari kawan sebab die cakap best dan mendesak aku suruh tengok cite nih..siap die bagi pinjam kt aku dvd original cite ni okey..haha..aku tengok la..tapi aku still rasa cite nih xde la best mana..boring jer..lagu die je yg boleh tahan haha..sampaila aku dengan tidak sengaja tertengok drama korea yg bertajuk My GiRL dalam tahun 2006 kot..or 2007 terus aku suka..cite nih sgt best..mmg angau sekejap la dgn cite ni haha...lagu2 die pun meletup gitu..
kemudian berhenti sekejap..aku x tgk cite korea dh..sampai la aku guna streamyx kat umah..baru la aku try layan cite2 korea yg best..antaranya cite2 kt bawah ni..
Hampir semua cerita diatas ni popular habis..tapi ada dua drama yg aku kurengg minat sikit iaitu Lie to Me dan Scent of Woman..cite yg lain mmg superb...korang dh pernah tengok x drama2 yg ada dlm list kt atas nih...korang jangan lupa juga tengok review drama2 korea yg aku dh buat di ruangan Tab kat atas sekali tuh klik jer k..drama paling last yg aku dh tengok sampai habis adalah cite Rooftop Prince..ni drama baru tahun 2012..baru je habis ditayangkan di Korea..serius cite ni mmg best n kelakar..berbaloi tengok..aku belum buat review lagi utk cite ni..nanti aku buat k..
Sekarang ni tengah tengok cite dibawah ni..iaitu Queen In Hyun's Man yg baru nk masuk episod 7 gitu...tapi mmg best..suke3x hehe

Drama Rooftop Prince dan Queen In Hyun's Man antara drama terlatest di Korea untuk tahun 2012..so pada sape yg cadang nk tengok..silakan..mmg best..x rugi tengok..aku x tengok lagi drama Love Rain..best x eh?hehe...

No comments: