Wednesday, November 28, 2012

drAma koRea yAng bEst...

assalamualaikum.;)


dulu2 aku kurang minat lah nak tengok abam2 dan aweks2 k-pop dalam drama korea ni. dah lah jambu kemain, kaki kurus melidi. tapi apakan daya, bila kengkawan dok pung pang drama korea ni best. drama korea yang ni pon best. eh, drama korea yang ni pon lah ! hero kemain kachak, heroin pon kemain anggun. apa lagi, terpaksalah jugak menontonnya.


tapi, aku tak lah tengok semua drama korea tuu. aku ni cerewet banyak. nak tengok yang komfem best2 je. meh lah aku share sikit drama korea yang aku rasa best untuk dilayan waktu senggang. err, drama2 ni best ikut citarasa aku tau. kalau tak best di hati korang, im sorry ! :)


MYGIRL


CITY HUNTER


DREAM HIGH season I


PLAYFUL KISS


SECRET GARDEN


ROOFTOP PRINCE


drama rooftop prince, baru je aku khatamkan semalam. sanggup bermaraton dari episod 14 sampai habis sebab tak sabar nak tau endingnya. hikhik sangat best ! asyik2 nak makan omurice je dorang ni. dah lama jugak tak tengok drama korea ni sebenarnya. asyik2 running man, tak running man, layan family outing season 1.


have fun yo !


# ada ke drama korea lain yang best untuk ditontoni ? tell me. tell me. :D
*gambar semua di google. ;)

No comments: