Wednesday, November 28, 2012

Myung Wol The Spy



pinjam dari korean drama
Done! Sinopsis boleh baca di Myung Wol The Spy @ Korean Drama.
So far, storyline is good event there a part aku tak puas hati dan ending as expectedwalaupun aku sebenarnya berharap ia akan lain.
Aku harap it just end with the car expulsion. Macam harapan aku untuk drama A Man Called God. Tapi tidak!
If just A Man Called GodCity Hunter and Myung Wol The Spy ending like Bad Guy it should be given more impact. More better than ending yang tergantung atau kabur.
[*Kenapalah aku suka sangat ending yang tragis?]
Yang peliknya dua episode terakhir [17 & 18], setiap kali si Eric menangis air mata aku mesti meleleh jugak. Padahal tak adalah sedih sangat pun. Mungkin disebabkan oleh penghayatan watak Kang Woo. Perasaan yang disampaikan diterima. ^_^

No comments: