Wednesday, November 28, 2012

Pasta




pinjam dari dramawiki



At first aku nak tengok drama ni sebab ada No Min Woo. Tak tahu siapa tu? Ala yang jadi Dong Joo sonsaeng dalam My Girlfriend Is Gumiho. Sinopsis boleh baca di Pasta @ Drama Wiki.
Tapi lepas kemunculan Italian GroupHyon Woo catch my eye. Macam pernah tengok muka dia. Then, dengan bantuan En.Google aku jumpa. Rupanya dia berlakon drama Tree With Deep RootAnd he also the one as guest in Oh! My School. Patut macam pernah tengok.
The Chef sangat lucu aku tengok. Nak kata pondan tak pondan. Tapi seriously, jalan dia memang melenggang kangkung. Macam Kang Ji Hwan dalam drama Lie To Me.
Tengok drama ni memang bikin aku craving for a pasta. Semuanya nampak sedap je apa yang diaorang masak. Siapa yang nak rasa terliur sila menonton drama ni. Memang rasa macam nak makan je.
Walaupun episode agak panjang, 20 episode tapi seriously macam tak cukup. Nak lagi dan lagi dan lagi. Betul apa yang kawan aku cakap. 20 episode memang tak cukup.
As usual jugak, aku lebih suka second hero. I mean aku lebih suka sajang-nim (La Sfera owner). Dan lagi satu yang buat aku excited adalah San Eonni lakonan Byun Jung Soo. Aku suka tengok lakonan dia dalam Manny.

No comments: