Wednesday, November 28, 2012

rooFtop prince ^_^



This is a sweet drama. Rasa seperti makan gula gula kapas bila tengok drama ini. Dan drama ini drama first time-travel genre yang tayang tahun ni. Tahun ni aku rasa kdrama land akan pakai concept time-travel genre. Macam tahun lepas kita dihidangkan drama musical kan. Walaupun ending dia macam tak clear. Sebenarnya aku faham ending dia. It's endless love. Lee Gak love Bak Ha for 300 years. Yang last-last dengan Bak Ha tu ialah Tae Yong yang betul tu tapi memories dari Lee Gak. 

Dan Bo Young dilahirkan semula menjadi Bak Ha. Aku percaya akan teori itu. If you know what is reincarnation is, you will understand why the ending is like that. Uihhh... watak jahat dia kemain betul betul jahat sampai kau rasa nak bunuh dia or hapuskan dia dari drama tu dan dalam hati aku cakap died please. Ggggrrr. Terutama sekali Tae Mu tu. Se Na tu jahat kat Bak Ha je sebenarnya. Kalau drama ni ada 24 episode I think it will be great. Aku rasa ending dia macam tergesa-gesa. Sekejap je Lee Gak dah selesaikan misteri pembunuhan crown princess dia tu. Aku berharap sangat drama ni akan tunjuk keadaan di zaman Joseon macam Queen In Hyun's Man yang tayang dua dua dunia ; Joseon and Seoul. tapi tak tunjuk pun kecuali episode 1 dan episode 20. T___________T. Overall, it's worth to watch it :D

So korang ada tengok ke salah satu drama yang aku review ni sampai habis? What's your thought about it? Lepas ni banyak drama baru akan tayang ganti 4 drama yang dah habis tu. Peh peh. Aku rasa semua drama baru tu menarik. Macam drama Ghost tu memang aku dah tunggu lama dah dia tayang :D . Can't wait!

No comments: