Wednesday, November 28, 2012

Playful Kiss




pinjam dari random detox
Yuhuu!! Dah habis tengok Playful Kiss. Best!! Walaupuncerita ni masih baru, aku yakin ramai yang dah tengok. Aku suka hero dia Baek Seung Jo lakonan Kim Hyun Joong.
Watak yang lebih kurang sama dalam Boy before flower. Aku suka dia jugak dalam Boy over flower. Walaupun dalam cerita Kiss ni dia agak sombong, ego, pandang rendah orang lain tapi aku still suka. Watak dia dalam Boy before flower lebih pendiam dan lemah lembut. Pun suka jugak.
Heroin untuk cerita ni pun okay jugak. Combination yang sangat mantap. Emak Baek Seung Jo pun best. Nampak macam kawan je dengan Ha Ni. Kalau compare dengan Seung Jomacam kakak pulak. Tak nampak macam emak.
Overall aku bagi cerita ni 5 bintang. Sapa-sapa yang belum tengok lagi baik pergi tengok cepat. Rugi kalau tak tengok. Jom layan gambar Kim Hyun Joong.

No comments: